[O1] Problem z blokowaniem się powyżej 235 km/h

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • spaniel
    Drive
    • 2011
    • 66

    [O1] Problem z blokowaniem się powyżej 235 km/h

    Zamieszczone przez syndoktora
    P.S.
    skąd mogę ściągnąć polskiego VAGa??
    polski Vag to lipa, podaj maila na priv, to rzucę Ci Vag-Com'a
    Spaniel
  • Coke
    Elegance
    • 2010
    • 771
    • Octavia II (1Z3)
    • AUM 1.8 20VT 150 KM
    • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

    #2
    [O1] Problem z blokowaniem się powyżej 235 km/h

    Zaobserwowałem dziwną rzecz ale od początku. Na serii moja Octavia leciała na oko licznikowe 230 - 235 km/h na seryjnych 15tkach. Nie ma w tym nic dziwnego bo to wyjątkowo zadbana sztuka, seria pokazała 153 KM i 228 Nm.

    Zrobiłem jej mapę na 189 KM i 293 Nm, zbiera się teraz oczywiście dużo lepiej ale gdy dochodzi teraz do 235 km/h przy około 6200 obr to czuć dziwne szarpnięcie (coś jak by odcięcie paliwa) i mimo iż czuć, że ta prędkość dla niej to pikuś to za nic nie chce rozpędzić się więcej. Jest to o tyle dziwne, że na hamowni bez problemu dochodziła do 6700+ obr i 270 km/h.
    Żeby było jeszcze ciekawiej to tydzień temu leciałem nią 245 km/h i ona dalej się rozpędzała tylko droga się kończyła szybkiego ruchu więc odpuściłem ale nic jej wtedy nie odcinało.

    I bądź tu teraz mądry od czego to zależy? Dodam, że jeżdżę cały czas na tym samym paliwie.


    Odcięcie obrotów już wykluczyłem bo tak jak napisałem wyżej auto jest zdolne do wkręcanie się wyżej niż te 6200, zastanawiam się czy wina nie leży po stronie ograniczników termicznych które może odcinają doładowanie albo obroty?
    Może mieliście podobny problem u siebie
    Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

    Komentarz

    • kowal 2002
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 5161

      #3
      Coke, a przy programie był zdjęty limiter? Pamiętaj, że na hamowni nie masz oporu powietrza! W realu jakoś nie widzę tego, żeby 190 konna OI ( która aerodynamicznie nie jest rewelacyjna ) miała szanse osiągnąć 270 km/h ( nawet licznikowe ). W sumie to nawet te 245km/h to już naprawdę mocny wynik.
      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

      Komentarz

      • Coke
        Elegance
        • 2010
        • 771
        • Octavia II (1Z3)
        • AUM 1.8 20VT 150 KM
        • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

        #4
        Zamieszczone przez kowal 2002
        Coke, a przy programie był zdjęty limiter? Pamiętaj, że na hamowni nie masz oporu powietrza! W realu jakoś nie widzę tego, żeby 190 konna OI ( która aerodynamicznie nie jest rewelacyjna ) miała szanse osiągnąć 270 km/h ( nawet licznikowe ). W sumie to nawet te 245km/h to już naprawdę mocny wynik.
        sęk w tym, że ona już na serii leciała przeszło 230 km/h a teraz ma dodatkowe + 36 KM i 65 Nm i do tych 235 km/h rozpędza się kompletnie bez wysiłku w naprawdę szybkim tempie, sprawdzałem kilka razy i zawsze (poza tym jednym co leciała 245) było takie szarpnięcie i nie szła dalej, to musi być jakiś ogranicznik

        [ Dodano: Czw 20 Mar, 14 11:13 ]
        zrobiłem mocniejszy soft teraz na 209 KM i 313 Nm i pojechałem przetestować i znowu przy 235 km/h i 6000 obr jest szarpnięcie i nie jedzie więcej, a do 235 idzie jak burza, ktoś wie czy tam jest jakiś ogranicznik który trzeba zdjąć?
        Skoda Octavia I 1.8T 20V 209 KM & 329 Nm 2007r by TuneUp Gdańsk

        Komentarz

        Pracuję...